BESTELLEN
1. Ik bestel voor het eerst, hoe gaat dit in zijn werk?
Bestellen bij Het Paardenwinkeltje, gaat heel gemakkelijk. Bij ons in de webwinkel kunt u direct zien wat er op voorraad is. Wanneer u het artikel wilt kopen zet u uw artikel(en) in de winkelwagen, daarna kunt u verder winkelen of direct afrekenen. Daarna kunt u kiezen hoe u wilt betalen. Besteld u de artikelen voor 13.00 uur dan heeft u ze de volgende dag in huis. Is een artikel niet op voorraad, dan kan deze besteld worden. Dit artikel stopt u ook in de winkelwagen. De bestelling zal dan in zijn geheel bezorgd worden. Wanneer u het anders wilt, horen wij dat graag.
2. Moet ik een account hebben om te kunnen bestellen?
Wanneer u een bestelling doet moet u inderdaad inloggen of een account aanmaken om een bestelling te plaatsen. Dit heeft als voordeel dat wanneer u weer besteld uw gegevens al zijn ingevoerd. U kunt ook de status van dee bestelling zien of de bestelhistorie inzien.
3. Wat is de levertijd van een artikel?
De levertijd staat achter de maat aangegeven. Een product wat op voorraad is, is direct leverbaar. Indien u voor 13.00 uur besteld, heeft u het product de volgende dag in huis (met uitzondering van zon- en feestdagen). Als een product niet voorradig is, dan staat dit, samen met de verwachte levertijd, vermeld op onze website. De algemene levertijd is tussen 7- 21 dagen.
4. Ik heb wel betaald maar nog geen bestelling ontvangen?
Soms komt het voor dat er na een betaling te snel wordt geklikt naar de winkel, wacht altijd even een paar seconden totdat u wordt doorgestuurd naar de webwinkel. Als u toch te snel klikt dan is de betaling wel gedaan maar dan heeft Het Paardenwinkeltje de bestelling niet binnen. Wanneer u een bestelling plaatst en u krijgt niet binnen 1-2 uur een mail met de bevestiging van uw bestelling, kunt u het beste even contakt met ons opnemen. Wij zullen dan handmatig uw bestelling versturen.
5. Kan ik ook artikelen bestellen die niet op voorraad zijn?
Bij Het paardebwinkeltje, kunt u ook artikelen bestellen die niet op voorraad zijn of zelf artikelen die niet in de webwinkel staan. Wij kunnen alle artikelen leveren van alle merken die verkopen.
6. Kunt u ook een uitverkocht artikel opnieuw bestellen?
Soms kunnen artikelen die uitverkocht zijn ook opnieuw nog besteld worden. Als dit niet kan staat er meestal OP = OP bij. Bij twijfel kunt u het beste een mailtje sturen naar: info@hetpaardenwinkeltje.nl vermeld hierbij het artikel, naam en eventueel maat/kleur.
7. Ik heb 2 of meerdere bestellingen gedaan, kan dat in een keer bezorgd worden?
Indien u online meerdere bestellingen heeft geplaatst, dan willen we u graag adviseren om telefonisch contact met ons op te nemen. Dan kunnen we voor u nagaan of we alsnog verschillende bestellingen samen kunnen voegen.
8. Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra u bent ingelogd kunt u via ‘mijn account’ de status zien van uw bestelling.
9. Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
De voorraad staat al in de webwinkel genoteerd en wanneer een klant een artikel besteld, wordt deze automatisch afgeschreven. Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling plaatst en op dat zelfde moment een klant in de winkel ook dat artikel koopt. Mocht het zo zijn dat dit het laatste artikel is zullen wij u informeren over de levertijd of een andere passende oplossing aanbieden.
BEZORGEN
1. Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja, u kunt bij uw bestelling een ander afleveradres opgeven zodat de bestelling daar afgeleverd wordt.
2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer u uw bestelling voor 13.00 uur doet, wordt uw pakket dezelfde dag nog op het postkantoor aangeboden. U kunt uw pakket dan de volgende werkdag verwachten (met uitzondering van zon- en feestdagen). De bestelling wordt door PostNL bij u thuis geleverd. Helaas kunnen wij van tevoren niet aangeven op welk tijdstip de bestelling bij u geleverd wordt.
3. Worden mijn artikelen goed verpakt?
Ja, uw artikelen worden goed verpakt zodat ze onbeschadigd bij u aan komen. Onze medewerkers behandelen uw producten met grote nauwkeurigheid.
4. Wat zijn de bezorgkosten?
Bij uw bestelling maakt het gewicht niets uit. U betaald maar een keer verzendkosten ongeacht wat u besteld. Uitgesloten grote bestellingen, zadelkasten, koetsen e.d. de verzendkosten voor deze artikelen zijn op aanvraag. Pakketten: Nederland Postnl 4,95 (geen verzendkosten bij bestellingen boven de 75,00 euro Buitenland 19,50
BETALEN
1. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt bij het Paardenwinkeltje op verschillende manieren betalen:
– ideal
– vooraf overmaken 3. Ik heb wel betaald maar nog niets ontvangen. Helaas komt het wel eens voor dat mensen te vroeg klikken na de betaling. U moet echt helemaal doorgaan tot het allerlaatste scherm en daarna afsluiten. Wanneer u teruggaat naar de webwinkel, heeft u wel betaald maar krijgen wij de order niet binnen. Wanneer u binnen 2 uur nog geen bevestiging hebt gehad van uw bestelling, dan is uw order niet geregistreerd. Neem dan kontact met ons op, dan krijgt u alsnog uw bestelling geleverd.
4. Wat is iDEAL??– ideal
– vooraf overmaken 3. Ik heb wel betaald maar nog niets ontvangen. Helaas komt het wel eens voor dat mensen te vroeg klikken na de betaling. U moet echt helemaal doorgaan tot het allerlaatste scherm en daarna afsluiten. Wanneer u teruggaat naar de webwinkel, heeft u wel betaald maar krijgen wij de order niet binnen. Wanneer u binnen 2 uur nog geen bevestiging hebt gehad van uw bestelling, dan is uw order niet geregistreerd. Neem dan kontact met ons op, dan krijgt u alsnog uw bestelling geleverd.
Ideal is een online betaalmethode ontwikkeld door de ABN/AMRO, ING, Postbank en de Rabobank. U kunt hiermee afrekenen bij uw vertrouwde eigen bank. Vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankopen afrekenen bij uw eigen bank. U kunt direkt gebruik maken van ideal zonder U zich eerst te moeten aanmelden.
5. Waar vind ik mijn rekeningoverzicht?
U kunt uw lopende en voorgaande bestellingen inzien via ‘Mijn account’. U dient hiervoor wel eerst in te loggen.
6. Hoe kan ik mijn betaalvoorkeur na bestellen nog wijzigen?
Wanneer u op een andere manier wilt betalen, neemt u dan contakt met ons op dan kunnen we kijken naar de juiste oplossing.
7. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Uw betaling word door een zeer betrouwbare online betalings instatie “Mollie” verwerkt. Na het invullen van uw gegevens gaat Mollie direct het beveiligde betalingsproces starten. De betaling word door Mollie binnen enkele minuten verwerkt.
8. Is betalen via de webwinkel veilig?
Uw betaling word door een zeer betrouwbare online betalings instatie “Mollie” verwerkt. Na het invullen van uw gegevens gaat Mollie direct het beveiligde betalingsproces starten. De betaling word door Mollie binnen enkele minuten verwerkt.
9. Hoe kan ik mijn kortingscode inwisselen?
Tijdens het bestelproces kunt u bij uw winkelwagen uw kortingscode invullen. De korting wordt automatisch verrekend.
10. Kan ik vanuit het buitenland betalen?
Tijdens het bestelproces kunt u bij uw winkelwagen uw kortingscode invullen. De korting wordt automatisch verrekend.
11. Hoeveel korting krijg ik wanneer ik veel bestel?
Tijdens het bestelproces kunt u bij uw winkelwagen uw kortingscode invullen. De korting wordt automatisch verrekend.
12. Krijg ik nog een extra korting?
Wanneer u een bestelling doet krijgt u een kortingscode in uw mailbox. Bij uw volgende bestelling kunt u deze invullen(winkelwagen pagina) de webwinkel berekent de korting over uw factuurbedrag.
GARANTIE
1. Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Indien u een deceft artikel heeft ontvangen, dan kunt u het beste een e-mail sturen naar info@hetpaardenwinkeltje.nl Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
2. Hoe lang heb ik garantie?
Op bijna alle artikelen op onze website wordt 1 jaar garantie gegeven op materiaal- en constructiefouten. De garantie vervalt als: er reparaties verricht zijn door derden de gebreken zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik het artikel slecht is onderhouden er sprake is van nalatigheid
3. Is repareren gratis?
Repareren is alleen kosteloos indien het defect onder de garantie valt. Als het defect niet onder de garantie valt worden er reparatiekosten in rekening gebracht.
RETOUREN
1. Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?
Als u iets wilt terugsturen naar Het Paardenwinkeltje, zult u zelf de verzendkosten moeten betalen. Als het onze fout was betalen wij de verzendkosten voor het versturen en zullen kosteloos de juiste artikelen weer terugsturen. Wanneer u voor 75,- heeft besteld, dan zullen wij ook de verzendkosten betalen voor het terugsturen van de juiste maat.
2. Wat is de zichttermijn?
Alle bij ons gekochte producten kunnen binnen 30 dagen worden geretourneerd en geruild of u mag vragen om uw geld terug te storten. Uitzonderingen zijn hier: speciaal voor u bestelde artikelen.
3. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling te annuleren?
Geef ons schiftelijk, per mail of telefonisch door dat u graag het betaalde bedrag terug wilt ontvangen. Geef ons uw bankrekening door, wij zorgen voor een snelle terugbetaling! (speciaal voor u bestelde artikelen welke niet in het standaard assortiment zitten kunnen niet worden geannuleerd)
4. Kunnen uitverkoop artikelen ook geretourneerd worden?
Ook uitverkoop artikelen kunnen gewoon bij ons worden geruild of geretourneerd binnen 30 dagen na aankoop!
5. Hoe kan ik een artikel retour sturen?
Voldoet een artikel na ontvangst niet aan uw wensen, dan kunt u het binnen 30 dagen, mits ongebruikt en in de originele verpakking, gefrankeerd aan ons retour zenden of in de winkel inleveren i.c.m. de bon. Wij ruilen het product dan direct om of wij betalen u het goederenbedrag terug. Dit kan alleen in combinatie met de factuur eventueel voorzien van uw bank-, giro- of creditcardnummer. Op al onze leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Retouradres: het Paardenwinkeltje Kuyperlaan 39 1421VP UIthoorn Nederland
6. Kunnen artikel(en) die speciaal voor mij besteld zijn ook geannuleerd worden?
Artikelen die niet op voorraad zijn , maar speciaal besteld moesten worden voor u, kunnen teruggenomen worden.
Staat u vraag er niet bij? Mailt u ons dan naar info@hetpaardenwinkeltje.nl en wij doen ons best om uw vraag binnen 2 dagen te beantwoorden.